koktélruha, farmer, póló, stb.
pénztár
kosárban: 0 db - 0 Ft rendeles

gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő és mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási idő készleten lévő ruhák esetében általábán 1-3 munkanap, és a rendelés visszaigazoló e-mailben megadjuk a várható kiszállítási napot. A külföldről rendelhető ruhák esetén pedig adott ruha termékoldalán van feltüntetve a szállítási idő. A szállítási díjak fizetési mód és a rendelés összegének függvényében változnak. A szállítási díjtáblázat megtalálható itt, illetve a honlap bal szélén középen látható.

Hogyan tudok ruhákat vásárolni?

A kiválasztott termék adatlapján meg kell adni a színt és a méretet, a kívánt darabszámot, majd „kosárba” rakni az adott ruhát/ruhákat. Jobb oldalon fent a PÉNZTÁR gombra (kosárra) kattintva módosíthatja, véglegesítheti, elküldheti a megrendelését.

Nagyon tetszik az egyik ruha, de nincs a méretemben. Később még rendelhető lesz más méretben, vagy színben az adott ruha?

Általában nem. De ha mégis, akkor sem tudjuk megmondani előre, hogy mikor, sajnos.

Egy adott ruhánál kiválasztottam a színt, de nem engedi kiválasztani hozzá a nekem kellő méretet. Mi ilyenkor a teendő?

Ez azért van, mert abból az adott termék adott színéből nincs készleten az a méret, így olyat nem is fog tudni rendelni. Minden ruha adatlapján talál egy „Elérhetőség” táblázatot is, ami színekre és méretekre osztva zöld pipával jelzi ha van olyan termékünk, illetve piros X-el amennyiben jelenleg nincs.

Regisztráltam, vagy rendeltem a honlapon, de nem kaptam semmi e-mailt. Mi ilyenkor a teendő?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Ha ott sincs, akkor valószínűleg regisztrációkor, rendléskor rosszul adta meg az e-mail címét. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkoz!

Hogyan válasszam ki a megfelelő ruhaméretet?

Minden ruhánál a terméklapon a képek mellett feltüntetésre kerül a mérettáblázat. Ebben a táblázatban a hagyományos méretjelöléseken (S,M,L,XL...) túl a ruhán mért fő méreteket is megadjuk. Ezeket a méretadatokat a ruhákon leterítve mérjük, tehát rugalmas anyag esetében a ruha akár plusz 10-20 cm-t is engedhet. Érdemes lehet a megadott méreteket egy hasonló fazonú saját ruháján mért értékekkel összevetni.

Rendeltem önöktől egy ruhát, de nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mi lehet ennek az oka?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Általában 1-2 órán belül elküldjük a megrendelés visszaigazoló e-mailt, vagy felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval (ha valami probléma lenne a megrendeléssel), de maximum 24 órán belül mindenképpen. Amennyiben ez nem történik meg, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.

Nem azt a méretet kaptam a ruhából, mint amit rendeltem. Ez hogy lehet?

Amennyiben külföldről Ön számára rendelt ruháról van szó, azok esetében gyakran előfordul, hogy a címkén szereplő méret nem egyezik meg a valós európai - a termékoldal mérettáblázatában feltüntett - mérettel. Tehát azt a méretű ruhát kapta, amit rendelt, a ruhacímkén lévő méretmegjelölést hagyja figyelmen kívül.

Rendeltem önöktől két ruhát, de az egyik sajnos nem lett jó rám. Visszaküldhetem?

Igen, - a harmadik felektől vásárolt ruhák kivételével - 14 napon belül visszaküldheti hozzánk az adott terméket, nem muszáj a teljes küldeményt. Kérheti a vételár megtérítését, vagy cserét is. A visszaküldési- és cserefeltételekről részletesen itt olvashat.

Mikor és hogyan kapok számlát a vásárlásomról?

Az eredeti számlát alapesetben mindig a csomagban, a termékkel együtt küldjük, vagy elektronikus formában letölthetővé tesszük a vásárló számára.

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?

A külső csomagoláson kívül a ruhákat egyesével külön nejlonba is becsomagoljuk, így a külső csomagolás esetleges kisebb sérülése valószínűleg nem jelenti a ruha sérülését. Amennyiben viszont úgy ítéli meg, hogy a csomag sérülése a ruhában is minőségi kárt okozhatott, úgy inkább kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét.

Feltettem egy kérdést az egyik termék oldalán, de nem kaptam választ, pedig még a telószámomat is megadtam. Miért?

A termékek oldalain feltett releváns kérdésekre csak bejelentkezett felhasználó kérdése esetén válaszolunk e-mailben is, más esetben (odaillő kérdés esetén) a választ (és a kérdést is) az adott termék oldalán fogjuk megjeleníteni, pont ott, ahol azt Ön feltette. Ezért kérjük, ne írjon a kérdés mezőbe személyes adatokat.

Megrendelés közben lefagyott a gépem. Hogy tudom ellenőrizni, hogy sikerült-e elküldenem az adott megrendelést?

Amennyiben a megrendelésének elküldése sikeres volt, úgy e-mailben 1-2 órán belül kapni fog egy visszaigazoló e-mailt. Ha ez nem történt meg, akkor valószínűleg nem sikerült a megrendelést rögzíteni. Nyugodtan leadhatja a megrendelést mégegyszer, csak a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy mi történt, így biztos nem fogjuk véletlenül kétszer kiküldeni a csomagot :)


Kedves látogatóink!

Ha itt nem találták meg a keresett információkat, olvassák el Általános szerződési és felhasználási feltételeinket, vagy forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkoz!