koktélruha, farmer, póló, stb.
pénztár
kosárban: 0 db - 0 Ft rendeles

gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő és mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási idő készleten lévő ruhák esetében általábán 1-3 munkanap, és a rendelés visszaigazoló e-mailben megadjuk a várható kiszállítási napot. A szállítási díjak fizetési mód és a rendelés összegének függvényében változnak. A szállítási díjtáblázat megtalálható itt, illetve a honlap bal szélén középen látható.

Hogyan tudok ruhákat vásárolni?

A kiválasztott termék adatlapján meg kell adni a színt és a méretet, a kívánt darabszámot, majd „kosárba” rakni az adott ruhát/ruhákat. Jobb oldalon fent a PÉNZTÁR gombra (kosárra) kattintva módosíthatja, véglegesítheti, elküldheti a megrendelését.

Nagyon tetszik az egyik ruha, de nincs a méretemben. Később még rendelhető lesz más méretben, vagy színben az adott ruha?

Általában nem. De ha mégis, akkor sem tudjuk megmondani előre, hogy mikor, sajnos.

Egy adott ruhánál kiválasztottam a színt, de nem engedi kiválasztani hozzá a nekem kellő méretet. Mi ilyenkor a teendő?

Ez azért van, mert abból az adott termék adott színéből nincs készleten az a méret, így olyat nem is fog tudni rendelni. Minden ruha adatlapján talál egy „Elérhetőség” táblázatot is, ami színekre és méretekre osztva zöld pipával jelzi ha van olyan termékünk, illetve piros X-el amennyiben jelenleg nincs.

Regisztráltam, vagy rendeltem a honlapon, de nem kaptam semmi e-mailt. Mi ilyenkor a teendő?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Ha ott sincs, akkor valószínűleg regisztrációkor, rendléskor rosszul adta meg az e-mail címét. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkoz!

Hogyan válasszam ki a megfelelő ruhaméretet?

Minden ruhánál a terméklapon a képek mellett feltüntetésre kerül a mérettáblázat. Ebben a táblázatban a hagyományos méretjelöléseken (S,M,L,XL...) túl a ruhán mért fő méreteket is megadjuk. Ezeket a méretadatokat a ruhákon leterítve mérjük, tehát rugalmas anyag esetében a ruha akár plusz 10-20 cm-t is engedhet. Érdemes lehet a megadott méreteket egy hasonló fazonú saját ruháján mért értékekkel összevetni.

Rendeltem önöktől egy ruhát, de nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mi lehet ennek az oka?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Általában 1-2 órán belül elküldjük a megrendelés visszaigazoló e-mailt, vagy felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval (ha valami probléma lenne a megrendeléssel), de maximum 24 órán belül mindenképpen. Amennyiben ez nem történik meg, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.

Rendeltem önöktől két ruhát, de az egyik sajnos nem lett jó rám. Visszaküldhetem?

Igen, 14 napon belül visszaküldheti hozzánk az adott terméket, nem muszáj a teljes küldeményt. Kérheti a vételár megtérítését, vagy cserét is. A visszaküldési- és cserefeltételekről részletesen itt olvashat.

Mikor és hogyan kapok számlát a vásárlásomról?

Az eredeti számlát alapesetben mindig a csomagban, a termékkel együtt küldjük, vagy elektronikus formában letölthetővé tesszük a vásárló számára.

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?

A külső csomagoláson kívül a ruhákat egyesével külön nejlonba is becsomagoljuk, így a külső csomagolás esetleges kisebb sérülése valószínűleg nem jelenti a ruha sérülését. Amennyiben viszont úgy ítéli meg, hogy a csomag sérülése a ruhában is minőségi kárt okozhatott, úgy inkább kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét.

Feltettem egy kérdést az egyik termék oldalán, de nem kaptam választ, pedig még a telószámomat is megadtam. Miért?

A termékek oldalain feltett releváns kérdésekre csak bejelentkezett felhasználó kérdése esetén válaszolunk e-mailben is, más esetben (odaillő kérdés esetén) a választ (és a kérdést is) az adott termék oldalán fogjuk megjeleníteni, pont ott, ahol azt Ön feltette. Ezért kérjük, ne írjon a kérdés mezőbe személyes adatokat.

Megrendelés közben lefagyott a gépem. Hogy tudom ellenőrizni, hogy sikerült-e elküldenem az adott megrendelést?

Amennyiben a megrendelésének elküldése sikeres volt, úgy e-mailben 1-2 órán belül kapni fog egy visszaigazoló e-mailt. Ha ez nem történt meg, akkor valószínűleg nem sikerült a megrendelést rögzíteni. Nyugodtan leadhatja a megrendelést mégegyszer, csak a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy mi történt, így biztos nem fogjuk véletlenül kétszer kiküldeni a csomagot :)


Kedves látogatóink!

Ha itt nem találták meg a keresett információkat, olvassák el Általános szerződési és felhasználási feltételeinket, vagy forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkoz!